HƏYAT BOYU
MÜŞTƏRİLƏR

Mükəmməl müştəri xidmətinin müasir yanaşmaları və texnologiyaları barəsində beynəlxalq ekspert
Mixail Safranın Bakıda eksklüziv master-klassı
10 dekabr | 2019
09:00 – 14:00
Hilton Baku Hotel
Bakı ş., Azadlıq pr., 1B
Azərbaycan dilinə
sinxron tərcümə ilə
Müştəri xidmətini şirkətinizin vizit kartına necə çevirmək olar?

Alıcıların sizə davamlı geri qayıtması üçün işçiləriniz hansı bacarıqlara malik olmalıdır?

Dünyanın aparıcı şirkətləri hazırda hansı alətlərdən, yanaşmalardan və texnologiyalardan istifadə edir?

Müştəriləriniz üçün №1 tərəfdaş olmaq istəyirsinizsə,
bu master-klass sizə faydalı olacaq.
Müştəri gözləntilərini sadəcə qarşılamaq – rəqabət mübarizəsinə başlamadan uduzmaq deməkdir! Bu gün, bu, artıq kifayət deyil – müştərini təəccübləndirmək gərəkdir!
Mixail Safran
Məsləhətçi və servis-auditor

Mixail Safran
Master-klassın müəllifi və aparıcısı

Beynəlxalq biznes-kouç, sahibkar, müştəri xidməti üzrə ekspert, auditor, məsləhətçi və motivasiya spikeri (www.michaelsafran.ru)

  • 22 illik praktiki təcrübəyə malikdir, 10 ildən çox Allianz, ROSNO, Alfa-Sığorta, Detskiy Mir, Promsvyazbank, McCann Erickson kimi böyük xarici və Rusiya şirkətlərində marketinq və müştəri xidmətləri sahəsində rəhbər vəzifələrdə çalışmışdır.

  • Üç dəfə müştəri xidmətləri sistemini Rusiya korporasiyalarında sıfırdan qurmuşdur, iki dəfə isə "Kommersant" biznes nəşri və Rusiyanın Menecerlər Assosiasiyası tərəfindən "İlin ən yaxşı marketinq direktoru" adına layiq görülmüşdür.

  • Turizm, konsaltinq və tədris sahələrində üç fərqli biznes sahibidir, qonaq mühazirəçi kimi SKOLKOVO Biznes Məktəbində çıxış edir və Rusiyanın Sberbank-Sığorta, INVITRO, Aeroexpress və digər aparıcı şirkətləri ilə sıx əməkdaşlıq edir.

Master-klassın proqramı

Sabahdan istifadə edə biləcəyiniz bilik və bacarıqlar
1
Unikal müştəri təcrübəsi
sizin əsas müasir rəqabət üstünlüyünüzdür
  • Müştəri təcrübəsi (Customer Experience) şirkətin maliyyə göstəricilərində necə təsir edir? Aldadılmış müştəri gözləntiləri biznesə neçəyə başa gəlir?
  • Best practices. Müştəri xidmətinin keyfiyyəti üzrə reytinqlərdə ilk pillələri tutan şirkətlərdən real nümunələr.
2
Müştəri gözləntilərini üstələmək üçün ən effektiv alət, üsul və texnologiyalar
  • Müştəri xidmətinin beş səviyyəsi. Nə üçün bu gün müştəri gözləntilərini sadəcə qarşılamaq artıq kifayət deyil?
  • Son illər ərzində müştəri xidmətləri sahəsində hansı effektiv alət və yanaşmalar yaradılmışdır və uğurla tətbiq edilir?
3
Müasir istehlakçının psixologiyası: müştəri dəyərlərinin dörd kateqoriyası
  • Şirkət öz səylərini müştəri dəyərinin hansı kateqoriyasında cəmləşdirməlidir? Uğurlu və uğurlu olmayan xidmət strategiyalarının nümunələri və səbəbləri
  • Müştərilərin seçimləri və istəkləri zamanla necə dəyişir? Gələcəyin istehlakçısının psixoloji portreti
4
Xidmətin təkmilləşdirilməsi üzrə iş – günü sabahdan nə etmək olar?
  • Müştərilərin şirkətinizə təkrarən müraciəti üçün hansı addımları dərhal atmaq olar? Müştəri məmnuniyyəti səviyyəsinin artırılması üsulları
  • Günü sabahdan rəqiblərdən daha üstün necə olmaq olar? Müştəri rəylərini əldə etmənin effektiv üsulları
5
Müştəri xidmətləri üzrə
birinci olmaq üçün hansı addımlar atılmalıdır?
  • Xidmət Mədəniyyəti Göstəricisi (Service Culture Indicator) – şirkətin müştərilərinə əla səviyyədə xidmət göstərmək bacarığının göstəricisidir
  • Davamlı yüksək səviyyədə müştərilərə xidmət yaratmaq və saxlamaq üçün hansı şərtlər zəruridir?
6
B2B və B2C seqməntlərində müştəri xidmətinin əsas fərqləndirici xüsusiyyətləri
  • Korporativ müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət necə təqdim etmək olar? B2B seqmentində əla xidmət nümunələri
  • Müştərilərin sizi digərlərinə tövsiyə etməsi üçün hansı addımları atmaq gərəkdir? B2C bazarının dünya liderlərindən xidmət sirləri
Master-klassın məqsədi: Müştəri xidməti ilə "xəstələnmək", müasir dünyada müştərilərdə diqqətin fokuslanmasının alternativsiz olmasını dərk etmək, müştəri təcrübəsinin idarə edilməsi sahəsində ən yaxşı təcrübələri və ən müasir alətləri öyrənmək, şirkətinizdə günü sabahdan tətbiq edə biləcəyiniz 3 vacib addımı müəyyən etmək.
Bu master-klass kimlər üçündür?
100%
Müştəri xidmətləri və satış üzrə
menecerlər və mütəxəssislər,
satış məsləhətçiləri,
ön ofisin işçiləri

90%
Sahibkarlar,
şirkətlərin top-menecerləri,
marketinq və biznezin inkişafı
üzrə menecerlər və mütəxəssislər
85%
İnsan resursları, biznes-proseslərin təkmilləşdirilməsi və keyfiyyətə nəzarət üzrə menecerlər və mütəxəssislər
Mixail Safran ilə Bakıdakı görüşə qalır
Gün
Saat
Dəqiqə
Saniyə
İştirak variantını seçin
STANDARD
  • Master-klassda iştirak
  • Azərbaycan dilinə sinxron tərcümə
  • Təqdimat materialları
  • Kofe fasiləsi
  • Sertifikat

159 ₼

QEYDİYYATDAN KEÇMƏK
BUSINESS
  • Master-klassda iştirak
  • Azərbaycan dilinə sinxron tərcümə
  • Təqdimat materialları
  • Kofe fasiləsi
  • Sertifikat
  • "Bir həyat boyu müştərilər" elektron kitabı
179 ₼
QEYDİYYATDAN KEÇMƏK
PREMIUM
  • Master-klassda iştirak
  • Azərbaycan dilinə sinxron tərcümə
  • Təqdimat materialları
  • Kofe fasiləsi
  • Sertifikat
  • "Bir həyat boyu müştərilər" elektron kitabı
  • Ön sıralarda VIP-yerlər
199 ₼
QEYDİYYATDAN KEÇMƏK
Get free lesson
Just type your contacts
It's totally free
Bütün sahələri doldurun və "Göndərmək" düyməsini basın
Sizin iştirak variantınız
Keçirilmiş tədbirlərdən fotolar
Bizim görüşlərimiz faydalı məlumatların, yeni işgüzar tanışlıqların və xoş vaxtkeçirmənin unikal birləşməsidir
Sponsorlar
Təşkilati tərəfdaşlar
Texnoloji tərəfdaş
Media tərəfdaşlar
Sponsor olun
iş dünyasının nüfuzlu və maraqlı tədbirinə
SILVER
  • 10 ədəd STANDART bileti
  • tədbirin saytında sponsorun reklamı
  • tədbir zamanı brandwall-da sponsorun reklamı
  • tədbir zamanı sponsorun reklam materiallarının qonaqlar arasında paylanması










2.000 azn
GOLD
  • 15 ədəd BUSINESS bileti
  • tədbirin saytında sponsorun reklamı
  • tədbir zamanı brandwall-da sponsorun reklamı
  • tədbir zamanı sponsorun reklam materiallarının qonaqlar arasında paylanması
  • qeydiyyat zalında sponsorun ayrıca stendinin yerləşdirilməsi
  • sosial şəbəkələrdə (Facebook, Linkedin, Instagram) sponsorluq haqqında məlumatların yerləşdirilməsi






5.000 azn
PLATINUM
  • 20 ədəd PREMIUM bileti
  • tədbirin saytında sponsorun reklamı
  • tədbir zamanı brandwall-da sponsorun reklamı
  • tədbir zamanı sponsorun reklam materiallarının qonaqlar arasında paylanması
  • qeydiyyat zalında sponsorun ayrıca stendinin yerləşdirilməsi
  • sosial şəbəkələrdə (Facebook, Linkedin, Instagram) sponsorluq haqqında məlumatların yerləşdirilməsi
  • tədbir zamanı sponsorun reklam çarxının qonaqlara nümayiş etdirilməsi
  • sosial şəbəkələrdə sponsorluq haqqında foto və video hesabatların yerləşdirilməsi


8.000 azn
Media-tərəfdaşlar üçün təklif
tədbir zamanı brandwall-da media-tərəfdaşın reklamı
sosial şəbəkələrdə media-tərəfdaşın reklamı
tədbirin saytında media-tərəfdaşın reklamı
STANDARD kateqoriyalı iştirak bileti
ƏLAQƏ
      • +99455 946 02 70
      • +99470 507 03 00
      • +99412 497 48 75
      • info@master-class.az

      © 2019 All Rights Reserved.
      Master Class Business Club.
      XÜSUSİ SİFARİŞ

      Mixail Safranın korporativ
      seminarını bizimlə əlaqə
      saxlayaraq sifariş edə bilərsiniz:

      +99470 507 03 00
      SEMİNAR MÖVZULARI
      • Həyat boyu müştərilər
      • Müştəri xidmətləri sisteminin qurulması
      • Müştəri xidmətinin beş səviyyəsi
      • Müştəri xidmətində münaqişələrin idarə edilməsi
      • Tibbi sahədə xidmətin idarə edilməsi